ja wypisze a wy dopisujcie jak coś przeoczę:P
1:Koszmar z ulicy wiązów (9 części)
2:Piątek trzynastego (12 części)
3:Dzieci kukurydzy (9części)
4:Teksańska masakra piłą mechaniczną (6 części)
5:Rec (3 części)
6:Boogeyman (3 części)
7:Piła (7 części)-uznając jako horror
8:Egzorcysta (4 części)
9:Oszukać przeznaczenie (5 części)
10:Halloween (10 części)
11:Koszmar minionego lata (3 części)
12:Krzyk (4 części)
13:Hostel (3 części)
14:Droga bez powrotu (5 części)
15:Wzgórza maja oczy (4 części)
16:Hotel zła (3 części)
17:28 dni później (3 części)
Nie mam więcej pomysłu dopisujcie swoje propozycje:)
Z uwzględnieniem remake
Faktycznie 8. Wszystkie widziałem. Dobre 1-3. Reszta straszny chłam. No może do Amityville 1992: Najwyższy czas mam pewien sentyment. Ale za to remake to chyba najlepszy z remakeów horrorów ostatnich lat
Mój problem z A1 i rimejkiem jest taki, że... Oryginał zapamiętałem zupełnie inaczej i wydawało mi się, że rimejk jest zbyt przebajerowany. Potem przypomniałem sobie oryginał i... zawiodłem się.
Ten koniec z łodzią i schodami (bez spoilerów) toi była 3 czy 4?
rec- 4 części to prawda że remake to nie część ale ja uznaje to za część więc dopisujcie
Ja znam póki co tylko Dentystę, ale jest on w dwóch częściach.
Dla kogoś to będzie horror, dla innych niskobudżetowy średniak. Dla mnie jest okej.
Szczęki ( 4 części ). Krwawa uczta ( 3 części ). Dynioglowy ( jak dobrze pamiętam 4 części ). Wysłannik piekieł ( też ze 4 części bodajże ). Polski horror: Wilczyca i Powrót Wilczycy. Anakonda ( 3 lub 4 części ) Critters ( 4 części ). Laleczka Chucky ( 5 a nawet 6 części ). Topór ( 4 części ). Władca Lalek ( 11 lub 12 części ). Przepraszam że niektóre horrory podałem że tyle lub tyle części. Ale dokładnie nie pamiętam. A nie chce sprawdzać. Ale i tak dość spora lista horrorów: te co inne podali. Ale także moje.