Wystąpił w następujących reklamach:
- 2008 r. - kampania reklamowa Eurobanku;
- 2010 r. - kampania promocyjna firmy energetycznej ENEA;
- 2012 r. - Samsung Hope Relay;
- 2013 r. - taryfa "Formuła 4.0 dla firm" w Play;
- 2014 r. - samochody marki Mercedes;
- 2015 r. - kampania społeczna pt. "Nasz najbliższy wróg";
- 2020 r. - burgery Maestro w sieci McDonald's (wraz z
Borysem Szycem);
- 2023 r. - kampania społeczna Fundacji Rak'n'Roll pt. "Dzień na U" (wraz z
Krzysztofem Zalewskim,
Olgą Frycz,
Bovską,
Larą Gessler,
Maffashion,
Andrzejem Wroną, Rozkosznym,
Olivierem Janiakiem i
Rafałem Trzaskowskim);
- 2024 r. - kampania społeczna Fundacji SexedPL zachęcająca do udziału w wyborach samorządowych pt. "Młodym już dziękujemy".
W 1995 roku ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie (Polska).
W 2011 roku wystąpił w teledysku charytatywnym mającym na celu wspierać utalentowane dzieci z rodzinnych domów dziecka oraz domów zastępczych pt."Viva! Najpiękniejsi. I ty możesz sięgnąć gwiazd".